Game Yang Paling Sukar Sekali Dalam Dunia Ini

game

Setiap judul permainan video dikategorikan kepada genre masing-masing berdasarkan kaedah permainan mereka. Di atas kekurangan genre umum yang dipersetujui ataupun kriteria-kriteria terhadap penggunaan dan maksud genre-genre tersebut, klasifikasi judul-judul permainan video tidak konsisten atau sistemetik. Di sebalik kajian permainan video terdapat sebuah kekurangan konsensus dalam mencapai persetujuan rasmi terhadap maksud sebenar genre-genre permainan video, sesetengah daripadanya adalah lebih popular daripada yang lain. Misalnya, beberapa skim adalah semiotik, manakala yang lain bergantung lebih kuat lagi terhadap corak-corak konfiguratif antara-muka dan mekanikal.

Sebenarnya korang nak ke baca sangat ke Definisi di atas ini. Macam boring saja. Tapi kena baca juga.  Maksud atau Definisi Permainan video ini telah admin terangkan diatas. Maaf bukan terangkan tapi copy paste sahaja daripada Wilkipedia. Tapi berbaloi juga semua dapat mengetahui maksud tersirat permainan video. Permainan video ini atau sering disebut perkataan yang famous sekali ialah game merupakan sesuatu yang dapat menghiburkan diri jika game itu serasi dengan kita.

Tidak lupa juga Stress mungkin kita akan alami juga jika tidak serasi dengan game, maksud yang senang faham ‘bila main asyik kalah’. Tapi kekalahan itu perkara biasa. Sekarang game sudah ada pilihan sama ada untuk bermain secara newbie atau expert. Zaman sekarang sudah moden kalu sekadar game Fifa13, Call Of Duty , Pes 2013 dan seangkatannya semua orang dapat menguasainya dengan mudah. Bak kata pepatah “alah bisa, tegal biasa”.

Tapi perlu diingatkan, walaupun zaman sekarng dah moden tapi korang masih belum tentu korang dapat menguasai permainan yang telah berabad lama. Boleh dikatakan semua yang memiliki komputer atau laptop pernah bermain permainan. Tahu tak. Disebabkan malas dah nak menulis Mari kita lihat gambar grafik dibawah yang agak best juga.

game

p/s: Fakta atau Auta.

1 Comments

1. Gunakan Name/URL untuk komen jika tidak mempunyai akaun Google+.
2. Elakkan Guna Anonymous untuk mengelakkan kekeliruan.
3. Komen anda akan ditapis dahulu sebelum diterbitkan.
4. Terima kasih kepada yang memberi komen.

Previous Post Next Post