Video Penjaga Gol Yang Paling?

Seorang penjaga gol legenda Mesir membuat kesilapan yang memalukan ketika cuba menghalau lawan semasa separuh akhir Piala Konfederasi Afrika.

Penjaga gol veteran Essam El-Hadary - berusia 39 tahun itu yang dibuat lebih 500 penampilan Afrika gergasi Al-Ahly dan bermain 138 kali untuk pasukan kebangsaan - dibuat Gaffe manakala beralih daripada Sudan juara Al Merreikh terhadap sampingan Congo AC Leopard de Dolisie .

Pada masa itu skor masih masih terikat 1-1 pada separuh masa kedua yang hampir tamat itu. Tetapi segalanya berubah apabila El-Hadary penjaga gol itu cuba untuk tunjukkan skill yang hebatnya konon dengan melantun bola di depannya tanpa menghiraukan musuh di depan.

Disebabkan buat begitu padah nasib dia apabila bola yang melantun di depan dia itu terus masuk dengan percumanya apabila pihak musuh menyepak bola itu yang berada di tangan beliau.

Akhirnya keputusan 2-1 tamat permainan. Pasti coach dia bengang betul dekat El-Hadary. Tapi nak buat macam mana semuanya dah berlaku, terima sajalah.

1. Gunakan Name/URL untuk komen jika tidak mempunyai akaun Google+.
2. Elakkan Guna Anonymous untuk mengelakkan kekeliruan.
3. Komen anda akan ditapis dahulu sebelum diterbitkan.
4. Terima kasih kepada yang memberi komen.

Previous Post Next Post