Rahsia Yahoo! Yang kita Tidak Tahu

 Assalamualaikum dan selmat sejahtera.

Yahoo! merupakan laman web yang sering digunakan oleh orang ramai sama ada untuk mencari maklumat, memeriksa email, mendapat info-info terkini dan sebagainya. Yahoo! boleh dikatakan sebagai sumber kedua untuk mencari sesuatu maklumat. Sebab apa sumber kedua? Disebabkan kebanyakkan orang zaman sekarang lebih gemar menggunakan google daripada Yahoo!. Tetapi itu semua tidak penting.

Pentingnya di sini admin  ingin bongkarkan satu rahsia yang disimpan oleh Yahoo! sehingga ramai orang masih belum mengetahuinya. Itulah uniknya Yahoo! daripada google. Korang semua tahu tak lagi rahsia itu? Tak tahu lagi. Ok. admin akan buktikan dan bongkarkan rahsia Yahoo! tersebut. Sehingga masalah ini akan selesai. (macam detective conan pula). Korang tahu tak yang Yahoo! ada menyimpan atau menyembunyikan satu suatu suara yang agak ganjil intuk didengar.

Bunyi tersebut adalah rahsianya. Tapi dari mana bunyi itu datang. Selama ini buka tiada suara pun. Sebenarnya hasil penyiasatan admin yang begitu drastik sekali admin mengetahuniya yang sura itu akan muncul apabila kita Click. Click dekat mana?
 

Yahoo

Korang cuma perlu klik pada tanda seru itu yang admin telah  petakkan pada rajah di atas di Yahoo! korang masing-masing. Cuba korang klik. Apa yang bunyi. 

Sekian


1. Gunakan Name/URL untuk komen jika tidak mempunyai akaun Google+.
2. Elakkan Guna Anonymous untuk mengelakkan kekeliruan.
3. Komen anda akan ditapis dahulu sebelum diterbitkan.
4. Terima kasih kepada yang memberi komen.

Previous Post Next Post